KUALA LUMPUR (16 Julai 2012) - nombor Malaysia 1 penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat, yang diterima 1 rangsangan keyakinan besar-besaran di hadapan yang perlawanan akan datang berbanding dengan Bahasa Inggeris Premier League kelab dan yang AFF Suzuki Cup lewat tahun ini apabila dia telah ditandatangani oleh 100PLUS sebagai yangDuta jenama.
Khairul menyertai kumpulan eksklusif atlet Malaysia yang termasuk badminton bintang, Datuk Lee Chong Wei, pengalaman menyelam skuba bertaraf ace Pandelela Rinong dan sensasi penyerang kebangsaan Safee Sali sebagai Duta Jenama 100PLUS.
100PLUS, nombor satu Malaysia minuman isotonik, dan Khairul telah bersetuju kepada satu perjanjian dua tahun yang akan menyaksikan penjaga gol terbaik negara yang terdapat dalam iklan dan promosi 100PLUS di seluruh negara.
"Khairul ialah atlit yang cemerlang dan individu yang telah dilakukan Malaysia bangga pada majlis-majlis tidak terkira, Dia sentiasa berusaha untuk kejayaan dan merangkumi intipati Atasi Segalanya 100PLUS semangat. Kami amat gembira mempunyai dia pesawat dan percaya dia adalah model peranan yang amat baik bagi mereka yang mencari untuk mengamalkan cara hidup yang aktif, "kata Jenny Wong, Penolong Pengurus Besar, Pemasaran Jenama, Minuman F & N Marketing Sdn Bhd.
Khairul menampilkan kempen pertama akan 100PLUS Ramadhan dan Raya kempen berhak Sentiasa Cergas Di Bulan Mulia Ini. Bercakap pada majlis pelancaran rasmi Komersil TV hari ini, Khairul melahirkan kegembiraannya dipilih sebagai 100PLUS sebagai Duta Jenama.
"Perjanjian penajaan ini merupakan pengiktirafan usaha saya sebagai penjaga gol kebangsaan dan saya ingin mengucapkan terima kasih kepada 100PLUS untuk mempercayai saya," kata Khairul, yang akan menyertai kem latihan negara lewat hari ini sebagai persediaan untuk perlawanan akan datang menentang Arsenal dan Bahasa Inggeris juara Manchester City.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan